Sex å kärlek i musiken

Finns det någon särskild låt eller någon typ av musik som ni blir lite upphetsade till?

Barry White burkar pekas ut att vara en riktig uppkåtare med sin mörka basröst och mjuka låtar. Men ni kanske tänder på att råpippa till Metallica?

För egen del tycker jag musik stimulerar mig på andra sätt än att ”kåta upp” mig.
Rytmiska stönanden är väl den enda form av musik som jag verkligen kan gå igång på. Om man nu kan räkna det som musik?

Det är väl kanske därför jag reagerade på den dåliga musik som brukar läggas in i porrfilmer redan för ett bra tag sedan.

Kanske är det tystnad i porren vi jagar efter? Alltså ingen musik utan endast ”knulljud”?
Vad tycker ni? Och som sagt – finns det musik som ni tänder på?

Kommentarer
Postat av: K

Porren borde satsa mer på att ha med bra musik. Det har väl med upphovsrätten att göra antagligen. Ingen hyfsad artist vill att Peter North ska knulla till sin musik så de får producera sitt eget.

2010-02-23 @ 12:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0