Frisörer, Att man aldrig lär sig...

Så var det dags för ett besök igen och den gamla vanliga proceduren upprepar sig...

Bitska kommentarer om DaxVax, diskmedel i håret, och sen lidandet att se håkky-frillan (Hehe) försvinna till marken och inte få håret som man vill för att avsluta det hela pröjsa 300 spänn för kalaset och gå ut besviken i vårvärmen med en keps på huvudet. Varenda gång blir det samma sak. Dom klipper för kort på fel ställen och sparar lite längre på fel ställen. Och sen stylar dom alltid precis så jag inte vill ha det.


Kommentarer
Postat av: S

Hon jag klippte mig hos senast måste ha varit hjärndöd. Förklarade i 5 min var det skulle var långt och var det skulle vara kort. Ok, det första hon gör är att klippa av nästan allt hår där jag skulle ha långt.

Då var det inte långt till tårar vill jag lova. Tur för henne att hon var snygg, annars hade jag krävt pengarna tillbaka.

2010-02-17 @ 14:54:25
Postat av: K

Jag klippte mig och sa 1-2 cm.. Han klippte 5! Det borde vara nackskott på sånt.. och polisongerna tänkte han förstklippa bort helt och sen när jag sa att de skulle va kvar så klippa han dem spetsiga. Hur fan kan man va en sån nybörjare när man har som yrke att klippa hår?!!

2010-02-19 @ 13:07:13
Postat av: Anonym

Hahahaha, fy fan vilken jävla frisyr på den där bilden!

2010-02-21 @ 19:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0